معرفی کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

سرفصل‌های کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

بخش اول:استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت در هر بازار وهر چارچوب زمانی
بخش دوم:استراتژی های مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه:فیلتری برای تنظیم معاملات با بیشترین احتمال موفقیت
بخش سوم:شناخت الگو.های عملی برای روندها واصلاح ها
بخش چهارم:آنسوی رتریسمنت های فیبوناچی
بخش پنجم:آنسوی چرخه های سنتی
بخش ششم:استراتژی های ورود وحجم معامله
بخش هفتم:استراتژی های خروج ومدیریت معامله
بخش هشتم:معامله گران واقعی،دنیای واقعی
بخش نهم:حرفه معامله گری وموضوعات دیگر
بخش دهم:فرهنگ واژگان تخصصی

 

 

بخشی از کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

کتاب حاضر از معدود کتاب‌هایی است که می‌توانید در آن یک برنامه کامل معاملاتی را از ورود تا خروج بیاموزید.

اگر یک معامله‌گر تازه‌کار هستید یا جزء افرادی هستید که هنوز نتوانسته‌اید موفقیت پایداری در بازار بدست بیاورید، برنامه ویژه معاملاتی‌ای را فرا خواهید گرفت که از چگونگی تشخیص شرایط معاملاتی مطمئن گرفته تا تعیین نقاط دقیق ورود و حد ضرر و هم چنین استراتژی‌های مدیریت معامله و خروج از آن با هدف بیشینه کردن سود حاصله از هر معامله را در بر می‌گیرد.

اگر یک معامله‌گر باتجربه و موفق هستید مطمئنا چندین استراتژی کلیدی را از قبل می دانید، ولی با استفاده از مطالب این کتاب می‌توانید برنامه‌های خروجتان از هر معامله را ارتقا داده و سرعت موفقیت خود را افزایش دهید.

 

درباره ی کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

کتاب حاضر یکی از بهترین کتاب های رابرت ماینر معامله گر بزرگ بازار های مالی می باشد.

همانطور که از اسم کتاب “استراتژی معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت” بر می آید آقای رابرت ماینر در این کتاب به معرفی مفهوم استراتژی پرداخته و سپس استراتژی معاملاتی خودش را معرفی کرده است و همزمان نوع نگاهی را در اختیار خواننده قرار می دهد که به او در مسیر گسترش استراتژی شخصی اش کمک می کند.

به عبارتی به کارگیری مفاهیم و ابزارهای معرفی شده در کتاب تنها در استراتژی خود آقای ماینر کارآمد نیستند و قابلیت اضافه شدن به دیگر استراتژی ها و کارآمدتر کردن آن ها را دارند.

بیشتر بخوانید: چگونه استراتژی معاملاتی بسازیم؟  10 مرحله برای ایجاد استراتژی معاملاتی فارکس

کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت نوشته رابرت ماینر، استراتژی های معاملاتی شخصی نویسنده را بیان می‌کند. در این کتاب استراتژی‌هایی براساس مومنتوم، فیبوناچی و استراتژی‌های ورود و خروج و حجم معاملات بیان شده است. بهتراست قبل از مطالعه این کتاب با اصول و الگوهای تحلیل تکنیکال آشنا باشید.

رابرت ماینر، نویسنده و مربی معروف تجارت، در استراتژی‌های معاملاتی با احتمال زیاد، به طرز ماهرانه‌ای تمام جنبه‌های یک برنامه معاملاتی عملی – از ورود تا خروج – را که در طول بیست و چند سال حرفه برجسته خود توسعه داده است، ترسیم می‌کند. نتیجه یک رویکرد کامل برای معامله است که به شما امکان می دهد با اطمینان در بازارها و بازه های زمانی مختلف معامله کنید.
با این کتاب به عنوان راهنمای خود، به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه فرصت‌های معاملاتی با احتمال بالا را تشخیص دهید، قیمت‌های ورودی دقیق را مشخص کنید و قیمت‌ها را متوقف کنید، و یک معامله را تا زمانی که کاملا بسته شود مدیریت کنید. متوجه خواهید شد که چگونه چهار عامل کلیدی دوگانه-فریم-تحرک، الگو، قیمت و زمان می توانند شما را در مسیر سود معاملات راهنمایی کنند. همانطور که با استراتژی ها و تکنیک های اثبات شده آموزش داده شده در استراتژی های معاملاتی با احتمال بالا آشنا می شوید، همچنین نوع اطلاعات بازاری را که می توانید برای اتخاذ تصمیمات تجاری خاص استفاده کنید و نحوه اجرای آن تصمیمات از ابتدا تا انتها را درک خواهید کرد.
ماینر به صورت عملی و گام به گام آموزش می دهد تا زمانی که یک طرح معاملاتی کامل ایجاد شود. در حالی که ایده هایی که در اینجا یافت می شوند برای موفقیت تجارت ضروری هستند، بهترین راه برای یادگیری مثال زدن است.

به همین دلیل است که ماینر یک فصل کامل – به نام «معامله‌کنندگان واقعی، زمان واقعی» – را به تجارت نمونه‌هایی که توسط دانشجویان گذشته‌اش ارسال شده است اختصاص داده است. در آن، خواهید دید که چگونه آنها استراتژی های آموزش داده شده در سراسر کتاب را در بازارهای سراسر جهان اعمال می کنند.

 

دیدگاه ها و نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین اندیکاتورها مشاهده همه

جدیدترین بروکرها

مشاهده همه

پایگاه دانش

مشاهده همه